Konfindustria, duke mbeshtetur ne parim objektivat per uljen
e borxhit publik dhe deficitit buxhetor si shtylla te rendesishme te Ligjit te
Buxhetit 2016, njekohesisht kerkon, qe objektivat e mesiperme te mos jene
qellim ne vetvete, duke anashkaluar rritjen e domosdoshme te ekonomise
kombetare. Konfindustria vlereson gjithashtu, se zbatimi ne formen e
paraqitur nga ekzekutivi i Paketes Fiskale shoqeruese te Ligjit per Buxhetin
2016, jo vetem nuk mbeshtet rritjen ekonomike te parashikuar, por dhe rrezikon
seriozisht vete objektivat per konsolidimin makrofinanciar te shpresuar. Para se gjithash vleresohet, se zbatimi ne praktike i
perjashtimit nga tatimet te te ashtuquajturit "biznes i vogel" deri
ne 5 milion leke/vit qarkullim dhe ulja tatimi fitimit ne 5% per bizneset me
qarkullim 5-8 milion leke/vit, do te shtoje trysnine per shmangie ligjore
fiskale ne formen e copetimit artificial te bizneseve, do te shtoje konkurencen
e padrejte ne treg, do te godasi fuqine terheqese per investime te medha, duke
shkaktuar objektivisht ulje te te ardhurave buxhetore te parashikuara per vitin
financiar 2016. Mos sigurimi i zerit te te ardhurave buxhetore sjell ne menyre
te pashmangshme rrezikimin e te gjithe te objektivave te parashikuara te
buxhetit 2016 dhe para se gjithash ne ndalimin e rritjes ekonomike te
domosdoshme. Konfindustria i ka kerkuar zyrtarisht ekzekutivit dhe
Kuvendit te Shqiperise te shtyje ne kohe zbatimin e pikes se mesiperme te
Paketes Fiskale, deri parashikimin e masave ligjore te nevojshme per te
shmangur pasojat e padeshirueshme te mesiperme, qe rrezikojne deshtimin e vete
Ligjit te Buxhetit 2016.
|