Konfindustria mirëpret pranimin e kërkesës
së saj nga Kuvendi i Shqipërisë për të mosmiratuar ndryshimet në projekt ligjin/pl
e Kodit Rrugor për penalizimin automatik të qytetarëve për tejkalimin e afatit
30 ditor të siguracionit të automjeteve. Sipas pl të ardhur në Kuvendin e Shqipërisë
parashikohej një penalitet i menjëhershëm, qe shkonte deri në 40 mijë lek për të
gjithë zotëruesit e automjeteve edhe nëse nuk qarkullonin, mund të ishin të sëmurë,
të ndodheshin jashtë vendit, etj. Mbi
500 mijë zotërues të automjeteve ishin subjekt i penalitetit të parashikuar.
Ndërhyrjet absurde të kryera në pl, që
krijonin kushtet për të penalizuar me qindra mijë qytetarë si dhe gjithë
procesi i miratimit të tij të kryera pa debat publik, të paarsyetura në thelb, në
kushtet e jashtëzakonshme të pandemisë si dhe në prag të zgjedhjeve të 25
prillit, kishin tipare të mirëfillta të “kapjes së shtetit/state capture”,
forma më e lartë e korrupsionit. Është krejtësisht e papranueshme, që të arrihet
të merren si nisma, të formulohen dhe të kalojnë me lehtësinë më të madhe
pothuaj gjithë procesin e miratimit në drejtori, ministri dhe qeveri, akte ligjore
në të cilat parashikohet, që institucione publike si p.sh Policia Rrugore në
rastin në fjalë, të punojnë “ de facto” për interesa të biznesit privat.
Konfindustria i kërkon Kryeministrit dhe Kuvendit
të Shqipërisë, që duke u nisur nga rasti në fjalë i Kodit Rrugor, të fillojë një hetim të thellë administrativ për
të nxjerrë përgjegjësit institucionalë dhe individualë, që me shthurrjen, paaftësinë
ose korrupsionin e tyre, kanë bërë të mundur dështimin e plotë të pothuaj gjithë
hallkave/filtrave shtetërore përgjegjëse për procesin e draftimit në përgjithësi
të akteve ligjore, me pasoja të pallogaritshme për interesin publik, shtetëror,
ekonominë dhe qytetarët. Në rastin e tentativës së ndryshimeve të Kodit Rrugor
përgjegjës të drejtëpërdrejtë janë hallka të Ministrisë së Brendshme, Ministrisë
së Infrastrukturës dhe Energjisë, Ministrisë e Drejtësisë si dhe Autoriteti i
Mbikqyrjes Financiare dhe Autoriteti i Konkurencës për organizimin “ kartel” të
tregut të siguracioneve të detyrueshmë në vend.
|