Konfindustria, duke marrë shkak nga shqetësimet
e bizneseve, kërkon marrjen e masave sa më të shpejta për përmirësimin e rrugës dytësore
të Zonës Industriale të Tiranës në autostradën Durrës-Tiranë. Në zonën industriale në fjalë janë përqëndruar më shumë se 70% e njësive
industriale të kryeqytetit.
Rruga në të dy anët e autostradës Tiranë -Durrës
është në gjwndje mjaft të dëmtuar, duke
krijuar vështirësi të shumta në qarkullimin e mjeteve, dëmtimin e tyre, rritjen
e papranueshme të kostove dhe sidomos përbën një rrezik të lartë edhe për aksidente dhe sigurinë e jetës.
Gjithashtu, ngarkesa e lartë e qarkullimit të mjeteve në zonë përbën një ngarkesë të ndjeshme edhe për dëmtimin e
mjedisit për Tiranën edhe kështu në gjendje të rënduar dhe jashtë cdo standarti
ndwrkombwtar të lejuar.
Konfindustria, duke marrë shkak nga shembulli i mësipërm, por edhe nga
gjëndja e veshtirë e infrastrukturës rrugore në pothuaj të gjitha akset e tjera të rëndësishme kombëtare vlerëson, se skema e
sotme e menaxhimit të mirëmbajtjes të sistemit
rrugor është e dështuar. Këtu përfshihet edhe projekti përkatës i financuar me
kredi nga Banka Botërore. Pavarësisht, se financimet e mirëmbajtjes së sistemit rrugor i kushtojnë mjaft shtrenjtë buxhetit të shtetit dhe taksapaguesve shqiptarë, cilësia e
shërbimit është mjaft e ulët, me shënja të qarta të shpërdorimit,
subjektivizmit dhe korrupsionit.
|