Konfindustria shpreh shqetësimin për
gjëndjen e vështirë të infrastrukturës rrugore të vendit e shfaqur dukshëm
gjate sezonit turistik 2021 në vazhdim me pasoja të rënda financiare për
biznesin, qytetarët, mjedisin dhe zhvillimin e ekonomisë kombëtare.
Konfindustria kërkon ndryshim thelbësor të shpejtë të politikave të investimeve
dhe mirëmbajtjes të rrjetit rrugor kombëtar, sipas parimit të vlefshmërisë
ekonomike dhe jo klientelizmit, korrupsionit, shpërdorimeve, paaftësisë dhe
populizmit të deritashëm.
Gjëndje e vështirë, vonesa të tejskashme
dhe rradhë të gjata të mjeteve krijohen pothuajse cdo ditë në të gjithë akset
kryesore rrugore të vendit drejt kryeqytetit dhe qyteteve kryesore si dhe
qëndrave më të rëndësishme turistike të vendit.
Në mënyrën më paradoksale të mundshme dhe
në ndryshim nga cdo vend tjetër të paktën europian, akset rrugore kombëtare
ngushtohen kur i afrohesh kryeqytetit të Shqipërisë. Shembull i qartë është
rruga e Milot-Tiranë, që ngushtohet afër 10 km para hyrjes në Fushë Krujë dhe
më tej deri në Tiranë, duke zhleftësuar dukshëm edhe vetë rëndësinë dhe
investimin jo vetëm në Rrugën e Kombit dhe gjithë lidhjen kombëtare dhe
ndërkombëtare të veriut të vendit. Gjithashtu, rruga Milot- Lezhë - Shkodër ka nevojë për zgjerim të
shpejtë për të përballuar fluksin turistik si dhe ndërlidhjen me rrjetin
ndërkombëtar nga Malin e Zi. Mjaft
problematike paraqitet standarti primitiv dhe i rrezikshëm i rrugës Tiranë -Durrës
nga Ndroqi. Ndërhyrje e domosdoshme me ndikim të qartë ekonomik janë zgjerimi i
aksit qëndror rrugor Rrogozhinë-Elbasan, mbarimi i Unazes së Tiranës dhe i
aksit të julindjes Përmet- Kolonjë-Korcë. Vonesat dhe tejzgjatja e punimeve në
Unazën e Vlorës dhe rrugën Kardhiq -Sarandë shkaktojnë pasoja të rënda për
zhvillimin ekonomik të vendit, gjithmonë e më shumë i bazuar në industrinë
turistike.
Ndryshime thelbësore dhe të shpejta duhet
të kryhen edhe në politikat e mirëmbajtjes së sistemit rrugor kombëtar, që kanë
treguar shenja të qarta të dështimit, të shpërdorimit të parave publike dhe
korrupsionit.
|