Konfindustria, mbështetur në rëndësinë e madhe
ekonomike dhe gjeostrategjike në afatgjatë të Portit Tregëtar të Durrësit, vlerëson
se është e domosdoshme, që marrëveshja koncesionare e privatizimit dhe
ndryshimit të qëllimit të shërbimit të tij, të bëhet e njohur për publikun dhe
të kalojë për miratim në Kuvendin e Shqipërisë. Gjithashtu, në kuptimin e proceseve
integruese dhe detyrimeve euroatlantike të sigurisë, pëlqimi zyrtar i BE dhe
SHBA është i nevojshëm në rastin në fjale.
Konfindustria vlerëson me shqetësim, se duhet
të shmangim me çdo kusht përsëritjen e një afere të re të ngjashme në shume
pika me rastin e shumëpërfolur “djegësve/incineratorëve”, por në përmasa dhe
pasoja shumë herë më të rënda.
Konfindustria vlerëson, se deri më tash ka paqartësi
dhe mungesë të skajshme informacioni publik për konçesionin e Portit të Durrësit.
Është e domosdoshme të sqarohet para së gjithash, nëse njihen pronarët fundorë të
kompanisë partnere të koncesionit si dhe vlera, burimi, mënyra, koha dhe
garancitë ligjore të kryerjës së investimit të parashikuar. Do të ishte krejtësisht
e papranueshme dhe me pasoja të paparishikueshme ekonomike, të luftës kunder
pastrimit të parave dhe sigurisë, nëse kompania partnere do të jetë e
regjistruar në parajsa fiskale. Shqipëria nën trysninë e Këshillit të Europëë
ka detyrimin të bëjë të ditur pronarët fundorë të kompanive “guackë”.
Vlerësojmë, se shteti shqiptar kapitalizon mbi
1.5 milion m2 siperfaqe trualli të Portit të Durrësit me vlerë shumë të lartë,
që do të jetë automatikisht pronë e koncesionarit. Një pasuri e tillë e çmuar
nuk do të jetë më pronë e shtetit shqiptar, por është e privatizuar “de jure”,
që në çastin e derdhjes si kontribut në kapitalin e konçesionarit në të cilin administrimin
e bën partneri privat, që zotëron 70% të aksioneve. Në rast konflikti potencial
zgjidhja mund të kryhet vetëm në Gjykatat Ndërkombëtare.
Konfindustria kërkon të bëhet e njohur, se
cilat do të jenë përfitimet e ekonomisë kombëtare në afatgjatë të shprehuara në
vlera financiare nga një koncesion i tillë si dhe të dhënat ligjore, teknike,
ekonomike, financiare, kohën e ndërtimit dhe subjektet, që do të kenë monopolin
e shërbimeve portuale në portin e ri të Porto Romano.