Konfindustria kërkon marrjen e masave të jashtëzakonshme
kundër kontrabandës masive të karburanteve në vend.
Konfindustria vlerëson, se mbështetur vetëm në
të dhënat e bëra mediatike të institucioneve shtetërore, në një periudhë 4-5
mujore janë sekuestruar mbi 35-45 mijë tonë karburant kontrabandë të kapur në
anije tregëtare në Portin e Porto Romanos/Durrës. Vlera e shitjes me pakicë e sasisë
së mësipërme shkon në 45-55 milion euro. Nga sasia e mësipërme, vlera e
kontrabandës/fshehjes së detyrimeve fiskale, që duhet të derdheshin në buxhetin
e shtetit, mund të shkojë në 30-40 milionë euro. Sa më sipër, vjen si pasojë e
drejtëpërdrejtë e shkallës së lartë të taksimit të karburanteve në Shqipëri si dhe
subjektivizmit dhe korrupsionit të agjensive përgjegjëse shtetërore.
Vlerësohet, se sasitë e karburanteve të kapura
në përgjithësi vijnë si pasojë e sinjalizimeve të agjensive të specializuara ndërkombëtare
për shkak të shkeljes së embargos nga vende si Libia, Rusia, Irani, etj. Fitimi
real në këto raste për kompanitë është shumë i lartë për shkak, se cmimi i
blerjes është pothuaj 1/3 e cmimit të bursës ndërkombëtare, ndërkohë që cmimet
e krahësimore të shitjes në tregun e Shqipërisë janë nga më të lartat në nivel kontinenti.
Sasitë e mësipërme janë vetëm pjesa e
kontrabandës së karburanteve të kapur në anije transportuese. Këtu nuk përfsihet
kontrabanda e anije transportuese, që nuk janë kapur. Gjithashtu, nuk përfshihen
sasitë e karburanteve të kontrabanduara me anije peshkimi, nga rafineritë e
vendit, lëvizjet ndërkufitare, etj.
Sasia e vërtetë e kontrabandës së karburanteve
në Shqipëri është mjaft e lartë. Krahësimi i konsumit të karburanteve ndërmjet
Shqipërisë, Kosovës dhe Maqedonisë tregon, se vlera e kontrabandës mund të
shkojë mbi 300 milion euro/vit.
Konfindustria vlerëson, se shkalla e lartë e
“fshehjes fiskale” pasojë e kontrabandës masive të karburanteve, përvec dëmtimit
të rëndë të buxhetit të shtetit, shkakton edhe prishje dhe crregullime të rënda
të konkurencës ndërmjet bizneseve në gjithë sektorët e ekonomisë shqiptare më
pasoja shkatërrimtare në afatgjatë.